diskmedel är myyyyys

Häääääääj.. idag var jag i skolan som vanligt dårå. Har en ny spanska lärare (wiho) hon är iaf bättre än min förra, Eva äckel. Något som inte var lika bra var att jag, hanna och Diana har börjat i en ny spanska grupp med alla i typ 8 a(?) hahaha alla andra i vår klass går typ i samma grupp, men nepp inte vi. Har inte hänt så mycket idag faktiskt. Köpte en klubba som smakade diskmedel typ JÄTTEGOTT ;s. Och så satt jag och Michelle och drev innan vi skulle in i aulan. Jag: ' Det är jag som är tuggummituggarN ' Micha: wwwoooow. vad cool du é. Får jag prova :$ ?'  haha vi är så tråkiga.. Men aja, ska träffa David idag hihi. Men jaja. puss Funy


Schmed på bilden, han är bara såååå snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0