.,.,.,.,.,.,.,.

Hej bögar :) Fanny här! Micha sitter bakom mig och plattar håret samtidigt som hon pratar med johannes, göölligt värre. Idag var vi i skolan, våran hemkunskapslärare berättade att hon har bröstcancer, stackarn. Hon verkar fett snäll faktiskt. Jag mår illa som fan, jag hade glömt mina nycklar hemma så jag & micha kom inte in haha, så jag ringde papsen som kom typ efter 40 min från jobbet. och nu ringer fanny ahahaha.. Jaja, hon är påväg upp hit nu mihihih. Jaja, jag och micha åt sushi. Jag gillar inte sushi längre. Det var inge gott haha. Men ah, vi ska träffa johannes eller något, jag fattar 0 breee. Men ah här får ni en finfin bild på michelle! tagen med webcam så den är skitsuddig PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0