...

helluuu alla tjockisar! igår gick vi i skolan slutade typ halv 3, sen åkte jag hem och fixade lite greje och funy & micha åkte till stan, vet inte vad dom köpte? ;) tror michelle skulle köpa lite kläder. aja, sen åkte jag hem till funy vi va typ där ett tag och gjorde inte så mkt, michelle pratade typ i telefon haha. sen skulle vi ut och träffa michas pv johannes. som va jäätte snabb på att kma! så medans vi väntade så köpte vi sprite och träffade funys pv david. tyvärr vare ngn som råkade hälla ut carl-buster. lite senare. hahaha, aja sen gick vi typ runt i obsan åh så. sen va alla typ jätte trötta! ingen visste vart vi skulle sova så åkte till min älskling. och nu har jag typ precis kmt hem. idag kanske jag ska träffa sofia, elr följa med pap på ngn grej.. inget är bestämt just nu :) kanske skriver ngt senare. puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss
Phany


Kommentarer
Postat av: ella

vem är din pv då phany:P??

2009-02-07 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0