.

Ni såg väl antagligen vad vi gjorde igår på inlägget innan, men eftersom lilla phany troligen inte minns så jättemycket så var det faktiskt rätt så bra beskrivet hahaha. Jaja, när vi skulle fixa oss lite innan vi skulle ut igår så tog vi ner min 'stora' spegel. Och typ en liten stund innan vi skulle gå lyckas jag knuffa ner den på marken så den går sönder.. hahah, klantig man får vara. Brukar man inte säga att man får otur i massa år när man tar sönder en spegel? eller är det jag som är heeelt puckad?!
Menmen, idag ska jag träffa David tror jag :) Men jag är på dåligt humör idag + att jag är jättetrött haha.. Men nu ska jag fixa mig lite, puss Funy


HAHA jag var bara tvungen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0