halloj folket

Heeeej, nu ska jag alltså  Fanny,( Funy ) , Michelle ( Mpr ) och Fanny ( phany ) börja blogga. Vi har den här tillsammans numera hihi.
Jag tänkte berätta lite om dagen. Vi började klockan nio, men alla skulle ha med sig lunch till skolan, så jag och phany möttes kl kvart i nio utanför hemköp vid våran skola. Sen kom Michelle dit också haha. Sen var det lektion och då gick vi igenom vårat nya schema & fick nya skåp och sånt. En väääldigt seg dag faktiskt! Sen hade vi rast i typ 10 min? så jag, phany och micha åt för vi var så jävla hungriga haha. Sen fortsatte våra lärare ( hans och marie ) att babbla om massa tråkigt skit. Och just vi tre tjejer hatar hon typ. BARA vi får skäll av Marie ;s hon vred bort min stol för att jag inte skulle prata med micha och phany haha, men hon ställde stolen typ inte ens en meter bort ifrån dom, som om hon tror att det inte går och prata då? Aja. Nästa rast så gick vi till åhlens. Micha köpte typ smink. och jag å phany köpte typ en grej som vi kan skriva våra prov och läxor och sånt skit i. Sen gick vi till vasaparken där hela våran klass satt och åt lunch haha. Sen skulle vi göra någon lek där man skulle kasta bollar till varandra och blabla. skittrist om jag ska vara ärlig.. Förlåt Hans. haha, efter skolan så åkte jag, micha och phany och solade hihi. 10 kr för 20 min, billigt eller vad? Och nu har jag precis duschat typ. Har ingen aning om vad jag ska göra idag, men jaja. När michelle och phany kommer hem skriver dom antagligen också ett inlägg :)
kisses Funy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0