hejhoj

Heej alla kåtisar! ehm, idag har jag varit i skolan.. alltid lika trött, vet inte vad som är felet på mig, haha! idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, hade egentligen tänkt att färga håret, men det sa jag igår också men dt får bli ngn annan dag, orkar verkligen inte göra ngt. men typ hela dagen har vi typ suttit och skrattat åt människor. men seriöst hur ofta har man knall gula byxor på sig och cykel hjälm i skolan? haha aja, hemska personer vi är... :$ men men, efter mentorstiden gick jag och träffa michelle och funy, haha dom satt och kastade tuggummi grejer. vilken humor ni har tjejer! ;) hahah. aja nu ska jag kolla lite tv. pusss alla kissekatter Phany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0