tjaba

HEJ! kom hem för en liten stund sen, har varit med världens bästa. min david:)
Hihi, michelle var med sin bebis idag, phany med sin och jag med min, uuunderbart! Jaja, jag&david var ute först, fyfan vad det regnade, och herregud va blöta vi blev. inte så mysigt, men vi hämtade torra kläder och gick ner i min källare hahaha.. Har aldrig tänkt på att vår källare är sådär stor faktsikt. Och jäävligt mörkt, Men det var mysigt :) Fast vi fick smyga lite när mina grannar kom och typ gjorde jag vet inte vad? haha. Så jag tror inte dom märkte oss faktiskt. Men ja, jag ska lägga mig snart. Börjar tidigttidigt imorron och slutar halv tre.. Usch vad trist! Aja puss på er. Funy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0